بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرق جواد لالیگائی با امین استقلالی!؟

n00173197 r b 005

با پيوستن به استقلال و بازگشت به دوران اوج يک پيشنهاد بهتر گيرش مي آيد و در کل چيزي متضرر نميشود!يعني نه خاني آمده و نه خاني رفته!اما در بين اين رفت و آمد کوتاه نکونام چند موضوع دوباره به اثبات مي رسد که يک مورد آن اين است که امير قلعه نويي به کسي باج نمي دهد.امير قلعه نويي همانند پرويز خان که خودش را با رفتن فرهاد مجيدي باخته بود واسترس  ناشي از عدم نتيجه گيري را به تيمش انتقال داده بود،رفتار نمي کند.امير خان با همان غرور هميشگي و از روي قدرت مي گويد که اگر جواد آرامش ندارد مي تواند برود.
بله... در تيم امير قلعه نويي ستاره ها بازي نمي کنند!اصلا ستاره اي وجود ندارد که بخواهد بازي کند.در تيم امير يک ستاره وجود دارد و آنهم خود استقلال است.
کلام آخر:جواد نکونام اگر در تيم ماند و تا آخر فصل ادامه داد،که ممنون دارش هستيم و از وي پيشاپيش براي اين تصميمش تشکر و قدراني مي کنيم!اما اگر از تيم جدا شد و به تيم ديگري پيوست،برايش آرزوي موفقيت مي کنيم و فقط به ايشان مي گوييم براي ما امين منوچهري که همانند تو يک نيم فصل  در تيم محبوب ما مشغول خدمت و بازي کردن بود،ارزش و جايگاهش خيلي بيشتر از تو جواد لاليگايي بوده و در آينده نيز در ميان ما هواداران نام امين منوچهري خيلي  ماندگارتر از تو جاودانه خواهد شد!
نتیجه اخلاقی:امين منوچهري که براي گرفتن رضايت نامه خود از جيب مايه می گذارد برای من هوادار خيلي محبوب ترو با ارزش تر از جواد لاليگايي هست که کلي بابت پيوستنش سرو صدا به پا شده بود و برای خریدش کلی هزينه و بدهکاری روي دست باشگاه گذاشته شد!نتيجه غير اخلاقي:آقاي نکونام بر سر ما هواداران منت نرفتن به پرسپوليس را نگذار که آنوقت براي خودمان خيلي متاسف خواهيم شد که خام حرفهاي ابتداي فصل و همين حالاي تو که عنوان مي کردي از کودکي و نوجواني عاشق استقلال بودي شده ايم!


نظرات شما عزیزان:

مجتبی شکیبا
ساعت23:55---23 آذر 1391
عالی بود امیر داداش!عالی
دمت گرم};-};-};-};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات نيم فصل,نکونام,مجيدي,قلعه نويي, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com